Featured: Meta Tag

Ce sunt meta tag-urile si de ce sa le folosim

In aproape orice campanie SEO pe care o incepi, meta tag-urile trebuie definite inca de la inceput.

Desi meta tag-urile sunt primul lucru vazut de catre motoarele de cautare, deoarece acestea se afla in partea de sus a fiecare pagini, acestea se pot folosi gresit, ceea ce vor aduce un impact negativ atunci cand incercam sa optimizam un website pentru motoarele de cautare.

Exista o lista lunga de etichete pe care le putem folosi, pe langa descriere si cuvinte cheie, insa doar cateva sunt importante.

1. Tipul de continut

Aceasta eticheta este necesara pentru a declara setul de caractere pentru pagina si trebuie sa fie prezent pe fiecare pagina. Daca este lesat necompletat, exista posibilitatea ca modul in care pagina se va reda in browser sa fie afectat.

2. Titlul

Desi titlul nu contine eticheta meta, acesta este foarte important pentru optimizarea pentru motoarele de cautare si ar trebui sa existe pe fiecare pagina.

3. Descrierea

Aceasta eticheta este utilizata pentru a descrie pagina cautarilor in motoarele de cautare. Aceasta eticheta nu influenteaza clasamentul, insa este foarte importanta. Este bine sa ramana in jurul a 160 de caractere si sa fie facuta astfel incat sa atraga atentia utilizatorilor, aceasta eticheta aparand direct in cautarile din motoarele de cautare.

Utilizatorii experimentati vor observa ca in cele prezentate mai sus, nu mai exista eticheta “keywords”, insa Google a anuntat ca aceasta eticheta meta nu mai este luata in calcul. Totodata se recomanda sa nu mai folositi acest tip de eticheta, atunci cand faceti o optimizare SEO.

Va punem la dispozitie si un tool SEO care va poate ajuta in identificarea titlului, a descrierii si a cuvintelor cheie (daca exista) pentru un website sau o pagina, accesand urmatorul link.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *